90 dagen retour-/omruilbeleid


Bij iswanShop is klanttevredenheid altijd onze topprioriteit.
Onze toegewijde kwaliteitscontrole- en kwaliteitsborgingsteams zullen uw artikelen inspecteren voordat ze worden verzonden. Onze productkwaliteit is gegarandeerd. U moet echter uw maat zorgvuldig en nauwkeurig controleren voordat u koopt. Raadpleeg alstublieft de maattabellen op de productpagina.

Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt ontvangen, kunnen we gemakkelijk een omruiling of terugbetaling voor je regelen. We zijn er om je te helpen. Aarzel niet om een ticket in te dienen als je een probleem hebt met je bestelling.

Hieronder staan de gedetailleerde instructies voor het verwerken van een retour of omruiling. De polis gaat in vanaf de datum van aankoop. Kijk of een van deze van toepassing is op u en of het item/de artikelen onder ons retourbeleid van 90 dagen vallen.

De volgende redenen vallen onder ons 90 dagen VOLLEDIGE DEKKING retour-/omruilbeleid.

1. We hebben de verkeerde bestelling of item (s) verzonden, je hebt kapotte items ontvangen of de kwaliteit van de producten die je hebt ontvangen is slecht/defect.
2.De grootte van de koopwaar voldoet niet aan uw vereiste.
3. Houd het product zo origineel mogelijk. We accepteren alleen retourzendingen in goede staat, zodat ze in de toekomst aan andere klanten kunnen worden verkocht. Alle geretourneerde producten moeten hun originele labels behouden.

 Aanvullende opmerkingen over retourneren


Alle retouren moeten eerst worden goedgekeurd door onze klantenservice, neem alstublieft het initiatief om contact op te nemen met onze klantenservice.
Alle geretourneerde artikelen moeten worden geleverd met alle originele labels en hun originele verpakking. Er worden geen kunstmatig beschadigde goederen geretourneerd.
Als de klant om terugbetaling vraagt, betalen we de oorspronkelijke productkosten terug bij ontvangst van het geretourneerde artikel. Alle verzendkosten om het artikel te retourneren, en de oorspronkelijke verzendkosten, worden niet gerestitueerd.


Retourproces

Neem contact op met onze klantenservice om een retourzending aan te vragen. Een van de vertegenwoordigers zal contact met u opnemen via e-mail met instructies. Als u hulp nodig heeft,Neem contact op met onze enige officiƫle e-mail: iswanshopofficial@gmail.com.
Na acceptatie van uw retourzending, wordt het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betalingsmethode. Eventuele relatiegeschenken moeten ook worden geretourneerd met uw geretourneerde artikel.

Annuleringsvoorwaarden


Klanten kunnen binnen 24 uur gratis annuleren of wijzigen. Houd er rekening mee dat er voor alle geannuleerde of gewijzigde bestellingen (na 24 uur) van gepersonaliseerde artikelen 30% herbevoorradingskosten in rekening worden gebracht.

 

ISWANSHOP behoudt zich het recht voor om terugbetaling/retour te annuleren die tekenen van wijziging, misbruik of schade vertoont die verder gaan dan "normale slijtage", zoals beoordeeld door onze kledingprofessionals.